27 Aralık 2013 Cuma

ARDA FENER İÇİN NE DEDİ?


Türk futbolunun son yıllarda yetiştirdiği en önemli değer olan ARDA TURAN, TV8'de Saba Tümer'in konuğuydu... Samimi ve sıcak bir sohbet var... İşte Arda'nın yetişebildiğim açıklamaları:
- Daha az para daha çok mutluluk...
- Galatasaray evdir candır ya... Elimden geldiğince Türkiye'ye dönmemeye çalışacağım, dönersem de Galatasaray'a dönerim.
- Fenerli Acun'la geziyor diyorlar ama biz bu konuları (Fenerbahçe transfer hikayeleri) konuşmayız...
(Saba Tümer Fenerbahçe 10 katını verse gitmez misin?)
Böyle şeyler olabilir (teklif anlamında) olmuştur da... Uzaktan söylemlerle...
Asla her cevabımda Fenerbahçe Kulübü'ne başkanına ve camiasına saygısızlık etmek istemem. Ben Galatasaraylıyım ama ona yakışır şekilde hareket etmek istiyorum...
Ben çocuk ruhluyum... Türkiye'ye ilk geldim... Plan yapacağız... Aslantepe'ye gitmek istemiyorum. Çok etkileniyorum çünkü... Gitmek istemiyorum ama tutamıyorum da kendimi... Hiçbir şey için totem yapmam ama evde Galatasaray için totem yapıyorum... A.Madrid'de arkadaşlarım bu durumumu biliyor ve bana çok takılıyor.
Kariyerimle ilgili bir sürü hayalim var.
2017'ye kadar A.Madrid'deyim. İsteyenler oluyor... İstenilmek güzel ama şimdilik böyle bir şey düşünmüyorum...
Ronaldo ile ilk karşılaştım. Dokundum duvar gibi. Şoke oldum... Hemen pardon abi dedim uzaklaştım... Şaka tabii ki bu...
Ronaldo'ya saygım çok büyük ama sahada hiçbir şey farketmez... Ronaldo özel bir oyuncu... Karşılaştığımız zaman "merhaba merhaba..." o kadar. Komşumuz çünkü...
A.Madrid çok iyi bir seçim oldu. Futboldan çok daha keyif alıyorum.



Hiç yorum yok: