14 Haziran 2008 Cumartesi

BABAM


Beni dünyaya sen getirdin
Beni ben yapan en büyük değerdin
Yerine göre dövdün yerine göre sevdin
Sen benim biricik babamsın
***
Çocukluğumda elimi hiç bırakmadın
Esprilerin ve oyunlarınla kankamdın
Büyüdükçe bilmiyorum neden uzaklaştın
Sen benim biricik babamsın
***
Yeri geldi senin yükünü arttırdım
Yeri geldi gururlandırdım
Yeri geldi kızdırdım ama utandırmadım
Sen benim biricik babamsın
***
Doğruluğu dürüstlüğü öğrettin
Saf ve temiz kalbini, yüreğini gösterdin
Tüm imkanlarını bizim için seferber ettin
Sen benim biricik babamsın
***
Yüzünün gülmediği günleri gördüm
O zamanlar sürekli sorguladım
Ama seni geç de olsa anladım
Sen benim biricik babamsın

***

Bizler için geceleri gündüz ettin
'Ben' değil 'çocuklarım' dedin
Ve yapacağının en iyisini yaptın
Sen benim biricik babamsın
***
Hala bizleri düşünür endişelenirsin
Gözünde çocuğuzdur, büyütmezsin
Sen herşeye göğüs gerersin
Sen benim biricik babamsın

NOT: Resim Babam ve Oğlum filminden... İzlemeyenlerin mutlaka izlemesini hatta mümkünse babalarıyla birlikte izlemesini tavsiye ederim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

babam ve oğlum yönetmenin tamamen insanlara duygu sömürüsü yaptığı bir filmdir. daha önce çemberimde gül oya gibi bir diziye imza atmış ve hayat tarzını ortaya koymuş bir yönetmenin aradan neredeyse 4 sene geçmesine rağmen filminin izleyici sayısını arttırmak için hala vizyonda tutması da bunun göstergesidir... insanların söyledikleriyle yaptıkları birbirini tutacak...