29 Temmuz 2008 Salı

BURCUCA

Hayat garip olduğu kadar güzelde... Kimi zaman sizlerle "gezdim, gördüm, yazdım" yaptım, kimi zaman içimdekileri anlattım, kimi zaman hayatı paylaştım, kimi zaman olayları ve ilginçlikleri kendimce kaleme aldım. Genelde pozitif bir izlenim sergilesem de ara ara kalemimin bunalım takıldığım yolunda eleştirilere maruz kaldım. Ayrıca dikkatimi çeken ise nadir de olsa "Bu kadar da polyannacılık olmaz" yolundaydı. Oysa ben ne polyannayı aradım ne de kendimi kandırdım. Ben üzüntüyle mutluluğu biraraya yaşayıp ayakta kalmaya çalıştım ve çalışıyorum da. Burada önemli olan gerçekleri kabullenip kendimiz olabilmek. Sizinle paylaşacağım konuya gelirsem... Evet başlık Burcuca... Bu benim blog arkadaşım diyebiliriz. Yazılarında bir anlamda kendimi buldum. 'Kim bu?' diye sordum... Benim yerime sınava girmiş gibi düşündüm :) Ve bu insanı tanıyorum, tanımaya çalışıyorum... Kadercilikte girişimden bahsettim. Ben bu girişimi yaptım ve sohbet, arkadaşlık bazında iyi ki bu insanı tanıdım. Sizler de tanımak isteyebilir veya eleştirel bakabilirsiniz. Ama yazılarını okuduğunuzda az da olsa farklı bir düşünceye sizi götürebilecekse hedefe ulaşılmış ve hayata yeni bir kazanım sağlanmış demektir. Sadece yazılarını okumanızı isterim. Bir anlamda benzer düşünüyor görünsek de farklı bakış açıları ufuklara zenginlik katabilir. Adresi tavsiye edilen linklerde ve burcuca... Bilginize...

Hiç yorum yok: